USŁUGA DARMOWY E-ZWROT

CZYM JEST DARMOWY E-ZWROT

Darmowa usługa E-ZWROT skierowana jest do wszystkich klientów firmy MiniDo, którzy dokonali w naszym sklepie internetowym lub za pośrednictwem portalu Allegro zakupów produktów i chcą je zareklamować z tytułu niezgodności towaru z umową. Usługa ta jest świadczona przez Pocztę Polską na terenie całego kraju. E-ZWROT jest realizowany za pomocą usługi Pocztex Kurier48. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Klient jest zobowiązany wysłać reklamowany produkt do Sprzedawcy na jego koszt. Wychodząc naprzeciw naszym Państwa oczekiwaniom oraz wypełniając wykładnie prawa oferujemy Klientom bardzo prosty sposób na wykonanie tego typu świadczenia.

JAK WYKONAĆ DARMOWY E-ZWROT?

Zgłoszenie darmowego E-ZWROTU jest bardzo proste.

  1. Należy kliknąć poniższy przycisk „Dokonaj E-ZWROTU”, który przekieruje Ciebie do formularza na stronie Poczty Polskiej.
  2. W pierwszym kroku należy wskazać nazwę sklepu, do którego zamierzamy nadać przesyłkę. W naszym przypadku będzie to nazwa naszego sklepu: minido.



  3. Następnie podaj swoje dane, zgodnie z polami formularza. W ostatnim polu o nazwie „Numer zamówienia” proszę o wpisanie:
    • Numeru reklamacji zgłoszonej w naszym serwisie online, lub
    • Numer zamówienia, który otrzymali Państwo za pomocą poczty e-mail podczas zakupu, lub
    • W przypadku zamówień Allegro – login allegro lub imię i nazwisko osoby, na którą dokonany był zakup.
  4. Kolejnym etapem jest wskazanie Urzędu Pocztowego, w którym chcieliby Państwo nadać przesyłkę.
  5. Po zatwierdzeniu formularza pozostaje już tylko czekać na wiadomość e-mail, w której zawarta będzie etykieta nadawcza wypełniona zgodnie z danymi Klienta.
  6. Etykietę należy wydrukować oraz nakleić na paczkę.
  7. Następnie trzeba udać się do Urzędu Pocztowego wskazanego wcześniej w formularzu i przekazać przesyłkę pracownikowi Poczty Polskiej w celu nadania.

Klienci, którzy dokonali zakupów za pośrednictwem portalu Allegro wybierając opcję dostawy „Allegro paczkomaty” lub „Allegro list polecony” mogą skorzystać z darmowego zwrotu towaru świadczonego przez firmę Inpost. Szczegółowe informacje na temat, jak zwrócić przesyłkę Allegro Inpost znajdziecie Państwo w poniższym linku.



Klient odsyłający reklamowany produkt zobowiązany jest do należytego jego zabezpieczenia aby nie uległ uszkodzeniom w trakcie transportu. Zalecamy sztywne opakowanie w postaci kartonu lub przy mniejszych przedmiotach, koperty bąbelkowe.


Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. więcej Zamknij